Космацька громада
Івано-Франківська область, Косівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення

Дата: 11.05.2022 11:43
Кількість переглядів: 415

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 рік                                                                          с. Космач

27-3/2022

 

    Звіт про виконання сільського бюджету 

    Космацької сільської ради за 2021  рік          

 

     Керуючись статтями 78,80 Бюджетного кодексу України, статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року №252 виконавчий комітет Космацької сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

      Затвердити   звіт про виконання бюджету за 2021рік  по Космацькій територіальній громаді.

    (додається)

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                           Дмитро  МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                     Додаток до рішення

                                                                                                     виконавчого комітету

                                                                                                     Космацької сільської ради

                                                                                                     від 23.03.2022 №27-3/2022

 

Звіт про виконання бюджету за   2021 рік

по Космацькій ТГ

 

І. Загальна характеристика виконання бюджету

 

За 2021 рік  до бюджету  сільської  територіальної громади надійшло доходів загального та спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) 11176.7  тис. грн.,  відхилення  до минулого року складає  -1191,6 тис. грн або 90,4%

Доходів загального фонду  надійшло 8926,1  тис. грн., при уточненому плані 8709,4 перевиконання  складає 129,7% або 216,7 тис. грн.. приріст надходжень проти минулого року складає 2090,7 тис. грн..

 Доходів спеціального фонду  надійшло 2250,6 тис. грн., при уточненому плані 388,0 тис. грн., відхилення проти минулого року складає -3232,0 тис. грн або 41%.

По видатках загального фонду бюджет Космацької сільської ради ТГ за  2021 рік виконаний 93,5 відсотка до уточненого призначення з урахуванням  змін  72377,52 тис. грн., використано протягом звітного періоду 67688,62 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по видатках за рахунок коштів місцевих бюджетів станом на 01.01.2021року відсутня.

По видатках спеціального фонду бюджет Космацької сільської ради ТГ за 2021 рік виконаний на 94,5 відсотка до уточненого річного призначення, або недовиконано на  467,2  тис. грн. (призначено по бюджету на рік з урахуванням  змін 8471,32.грн., використано протягом звітного періоду 8004,12 тис. грн.).

 

II. «Показники соціально – економічного розвитку Космацької  територіальної громади»

 

Ситуація розвитку економіки в країні доволі складна. Аналіз тенденцій соціально-економічного розвитку Космацької територіальної громади свідчить, що економіка громади розвивається під впливом складних і не завжди  передбачуваних процесів, зумовлених наслідками соціально-економічних змін в країні та пандемією коронавірусної інфекції COVID-19.

Економічний розвиток громади. (Перелік показників соціально-економічного розвитку Космацької територіальної громади у розрізі 2019-2021р у Додатку 1) Підвищення рівня життя кожного мешканця громади відбувається в результаті місцевого економічного розвитку. Такий розвиток неможливий без інвестицій із зовнішніх джерел та власних інвестицій у розвиток території. Один із першочергових заходів, який необхідно реалізувати, – це оновлення Генерального плану. У 2019 р заключено договір з ТзОВ "Архізем" та проведено роботи з розроблення генерального плану всіх населених пунктів Космацької громади, в тому числі актуалізації картографічної основи та плану зонування територій. Наступним етапом є отримання висновку експертизи Генеральних планів Архітектурною містобудівною радою при Департаменті будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації та затвердження їх на сесії Космацької сільської ради.

Разом з експертами ULEAD в Івано-Франківській обл. проведено консультації щодо розробки Інвестиційного паспорту громади. Розроблено план першочергових завдань з його реалізації.

Проводиться інвентаризація привабливих для інвесторів об’єктів нерухомого комунального майна та земельних ділянок, формується реєстр вільних земельних ділянок і буде здійснюватися його постійна актуалізація.

Для збалансованого економічного розвитку громади потрібно підтримувати малий та середній бізнес. Рішенням Космацької сільської ради утворено Раду підприємців та затверджене положення, відділом економічного розвитку та інвестицій розроблено  проєкт програми підтримки суб’єктів малого і середнього бізнесу на території Космацької сільської ради на 2022-2024 роки.

У Космацькій сільській раді створено робочу групу з  місцевого економічного розвитку та розвитку туризму до якої включено представників бізнесу, які разом з працівниками виконавчого комітету будуть впливати на економічний розвиток громади. Досягнення покращення в економіці громади можливе при співпраці влади з лідерами бізнесу та пересічними громадянами для створення публічно-приватного партнерства, що матиме позитивний вплив на місцевий діловий клімат та конкурентне становище громади. Формування сприятливого бізнес-середовища, створення умов для інвестування сприятиме економічному зростанню і поліпшенню якості життя громади.

Для поширення інформації про громаду, підвищення її іміджу створено промо-ролик про Космацьку громаду, готуються проекти для залучення інвестиційних коштів на розвиток території. Космацька громада співпрацює з Київською школою державного управління ім. С.Нижного над розробкою стратегії економічного розвитку громади до 2027р.

        Космацька громада у 2021р подала проєкт на конкурс  Державного фонду регіонального розвитку «Нове будівництво критого спортивного залу на території Космацького ліцею імені Омеляна Ковча на вул.Т.Г. Шевченка, 5А в с. Космач, Космацької с/р, Косівського району, Івано-Франківської області» який став переможцем. Вартість   проекту –11312,036 тис.грн. з них кошти співфінансування 1131,204 тис.грн. Реалізація  проекту створить робочі місця та дасть розвиток спортивної сфери в громаді.

 У травні 2021 року укладено договір між Космацькою громадою та ще 13 громадами Івано-Франківської, Закарпатської та Чернівецької областей про співпрацю в рамках реалізації спільних ідей та проєктів Гуцул Етнос. На сьогодні створено ГО «ГУЦУЛ ЕТНОС» з представників цих громад та Румунською фундацією гуцулів подано перший спільний транскордонний проєкт до Українського Культурного Фонду на програму Культурна спадщина ЛОТ 2 «Кроссекторальні проекти зі збереження культурної спадщини». Результати будуть до кінця травня 2022р.

          Протягом 2021 року проведено роботу щодо підготовки ряду проектних заявок до трьох конкурсів проектів від Єврорегіон Карпати –Україна. Проєкт «Пам’ятник «Келія Сонця»: розвиток традиційного писанкарства» вартістю 312500грн поданий спільно з ГО «Територія Карпат» поданий в кінці 2021р пройшов 1 етап оцінки та чекаємо результатів.

     За сприяння народного депутата по 89 округу  Космацька громада отримала субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам  на здійснення заходів щодо соціально –економічного розвитку громади  в сумі 2700 тис.грн . Кошти направлено на придбання компактоного екскаватора-навантажувача JCB 3CX з комплектуючими до нього для обслуговування доріг місцевого значення території Космацької сільської ради, потреб населення та ведення діяльності в КП «КАРПАТИ-КПБ».

    Додаток 1

Перелік показників соціально-економічного розвитку Космацької територіальної громади у розрізі 2019-2021р

 

Назва показника

Значення показника по Космацькій ТГ

Відповідальний за подання інформації

2019

2020

2021

 

1.

Кількість населених пунктів ,яким надано статус гірських

3

3

3

Секретар ради Космацької сільської ради

2.

Територія, тис.кв.км

105,73

105,73

105,73

Секретар ради Космацької сільської ради

3.

Чисельність наявного населення, тис. осіб

8967

  8556

8521

Секретар ради Космацької сільської ради

4.

Міграційний приріст (скорочення населення), осіб

41

17

20

Секретар ради Космацької сільської ради

5.

Кількість ОТГ

1

1

1

Секретар ради Космацької сільської ради

6.

Обсяг реалізованої промислової продукції у розрахунку на одну особу населення, тис. грн

 

-

 

-

 

-

Космацької сільської ради

7.

Обсяг реалізованої продукції сільського господарства у розрахунку  на одну особу населення, тис.грн.

 

-

 

-

 

-

Космацької сільської ради

8.

Обсяг обороту роздрібної торгівлі у розрахунку на одну особу населення, тис.грн.

 

0,18

 

0,22

 

0,22

Космацької сільської ради

9.

Кількість вільних земельних ділянок, що пропонуються для потенційних інвесторів, інформація про які розміщена на сайтах місцевих органів влади

 

 

-

 

 

-

 

 

-

Земельний відділ Космацької сільської ради

10.

Чисельність осіб, які мають статус безробітного, осіб

79

136

 

Секретар ради Космацької сільської ради

11.

Доходи місцевих бюджетів (без трансфертів) у розрахунку на одну особу населення, тис.грн

 

0,728

 

0,764

 

1,047

 

Фінансовий відділ

Космацької ТГ

12.

Трансферт із державного бюджету місцевим бюджетам (базова, реверсна дотації, додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, освітня та медична субвенція, субвенція на формування інфраструктури ТГ), тис.грн.

 

 

 

 

 

52050,247

 

 

 

 

 

50540,674

 

 

 

 

 

61167,6

 

 

 

 

Фінансовий відділ

Космацької ТГ

13.

Капітальні видатки місцевих бюджетів (з урахуванням трансфертів з державного бюджету) у розрахунку на одну особу населення, тис.грн.

 

 

0,87

 

 

0,7

 

Бухгалтерський відділ Космацької сільської ради

 

14.

Кількість проектів регіонального розвитку, які було завершено у звітному році на відповідній території, одиниць

 

 

-

 

 

-

 

 

-

 

 

Відділ економічного розвитку та інвестицій Космацької сільської ради

у тому числі за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, одиниць

 

-

 

-

 

-

15.

Кількість проектів регіонального розвитку, що реалізувалися у звітному році на території Космацької ТГ

 

-

 

-

 

-

 

Відділ економічного розвитку та інвестицій Космацької сільської ради

у тому числі за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, одиниць

 

-

 

-

 

-

16.

Питома вага дітей, охоплених позашкільною освітою,  відсотків до загальної кількості дітей шкільного віку

 

12%

 

 

13%

 

13%

 

Відділ освіти Космацької ТГ

17.

Питома вага дітей, охоплених дошкільною освітою, відсотків до загальної кількості дітей від 3 до 6 років

 

50%

 

51%

 

51%

 

Відділ освіти Космацької сільської ради

18.

Питома вага дітей, охоплених середньою освітою, відсотків до загальної кількості дітей від 6 до 17 років

 

99%

 

99%

 

  99%

 

Відділ освіти Космацької сільської ради

19.

Частка закладів загальної середньої освіти денної форми навчання, що використовують у освітньому процесі комп'ютерну техніку, підключену до Інтернету, відсотків до загальної кількості таких закладів

 

 

 

60%

 

 

 

100%

 

 

 

100%

 

 

Відділ освіти Космацької сільської ради

20.

Частка дітей, для яких організовано підвезення до місця навчання і додому, відсотків до загальної кількості учнів, які того потребують

 

 

52%

 

 

66%

 

 

66%

 

Відділ освіти Космацької сільської ради

21.

Кількість надавачів первинної медичної допомоги на 10 тис. осіб наявного населення, одиниць

 

5

 

5

 

5

Космацька сільська рада

22.

Кількість лікарів первинної медичної допомоги на 1000  осіб наявного населення на кінець звітного періоду, осіб

 

5

 

5

 

5

 

КНП « КАЗПСМ»

23.

Кількість ЦНАП  на 10 тис. осіб наявного населення, одиниць

-

-

1

Космацька сільська рада

24.

Кількість послуг ЦНАП у розрахунку на 1000 осіб населення

-

-

10

Космацька сільська рада

Економічний розвиток

25.

Кількість фермерських господарств на 10 тис.  осіб  наявного населення

 

-

 

-

 

-

Відділ економічного розвитку та інвестицій Космацької сільської ради

26.

Кількість сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів на 10 тис. осіб наявного населення

 

-

 

-

  

     -

Відділ економічного розвитку та інвестицій Космацької сільської ради

27.

Кількість суб'єктів середнього та малого підприємництва

 

1

 

1

 

-

Відділ економічного розвитку та інвестицій Космацької сільської ради

28.

Кількість створених нових робочих місць

 

-

 

-

 

4

Головний спеціаліст відділу кадрів Космацької сільської ради

Розвиток інфраструктури

29.

Протяжність побудованих у звітному періоді доріг з твердим покриттям місцевого значення, км

 

-

 

-

 

-

Бухгалтерський відділ Космацької сільської ради

30.

Протяжність відремонтованих у звітному періоді доріг з твердим покриттям місцевого значення, км

 

0,5

 

1

 

-

Бухгалтерський відділ Космацької сільської ради

31.

Частка населених пунктів, що мають документи просторового планування

 

-

 

-

 

-

Земельний відділ Космацької сільської ради

32.

Частка домогосподарств, які мають доступ до послуг Інтернету вдома, відсотків до загальної кількості домогосподарств

 

35%

 

58%

 

62%

Бухгалтерський відділ Космацької сільської ради

Розвиток туризму

33.

Обсяг туристичного збору  у розрахунку на одну особу населення, грн

0,44

0,62

0,54

Фінансовий відділ

Космацької ТГ

34.

Кількість проведення мистецьких заходів спрямованих на збереження та популяризацію етнокультурної спадщини, одиниць

 

27

 

23

 

28

 

Відділ культури

Космацької ТГ

35.

Кількість туристів, що відвідали регіон, осіб

64

121

71

Космацька сільська рада

36.

Кількість створених туристично-інформаційних центрів, одиниць

-

-

-

Космацька сільська рада

Екологічна безпека

37.

Кількість установок для поводження з відходами, спеціально відведених місць та об'єктів видалення відходів, одиниць

 

 

-

 

 

-

 

 

-

 

КНП «Карпати – КПБ»

38.

Питома вага площі природно-заповідного фонду у загальній площі,%

 

55%

 

55%

 

55%

Земельний  відділ Космацької ТГ

39.

Питома вага площі відтворених лісів, відсотків до загальної площі суцільних зрубів

 

20%

 

10%

 

10%

Космацьке лісництво Кутського ДЛГ

             

 

                                              ДОХОДИ

За  2021рік  до бюджету  сільської  територіальної громади надійшло доходів загального та спеціального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) 11176,7 тис. грн.,  відхилення  проти минулого року склав -1191,6 тис. грн..або 90,4%

Доходів загального фонду  надійшло 8926,1 тис. грн., до уточненого плану 8709,4 грн.).  перевиконання складає129,7% або 216,7 тис. грн. приріст надходжень проти минулого року складає 2090,7 тис. грн

 Доходів спеціального фонду  надійшло 2250,6 грн., при уточненому плані 388,0 тис. грн., відхилення проти минулого року складає -3232,0 тис. грн.. або 41%.

Виконання бюджету громади в розрізі податків і зборів характеризується наступним.

Податок на доходи фізичних осіб є основним бюджетоутворюючим джерелом доходів місцевого бюджету і його частка в структурі власних доходів загального фонду складає  72 відсотка (6439,6)  за  рік надійшло прибуткового податку 6439,6 при плані 6295,7 перевиконано на 102,3%приріст надходжень проти минулого  року становить 127,5% або 1387,8, тис. грн

Другим за обсягом джерелом надходжень доходів загального фонду   бюджету Космацької ТГ є єдиний податок. Надходження цього податку  за рік 1757,1тис. грн., що виконано на 92,5 відс. Приріст надходжень проти минулого року 131,9% або 424,8 тис. грн

Плати за землю за рік надійшло  388,2 тис. грн., при уточненому плані   233,0  тис. грн. Земельний податок  збільшився проти минулого року  тому, що ДП «Кутське лісове господарство»  оплатило в цьому році заборгованість по земельному податку з юридичних осіб  і завдяки цьому є перевиконання  плати за землю.

Фактичні  надходження акцизного податку з роздрібної торгівлі суб’єктами господарювання підакцизних товарів за  рік  склали 151,5 тис. грн., що складає 112,2. ( 16,5 тис. грн.) до уточненого плану  на відповідний період  виконання проти  минулого року становить 128,9% або(34,0тис. грн..)

 2. До спеціального фонду бюджету громади (без врахування  міжбюджетних трансфертів) поступило 2250,6 тис. грн.,  що на 580,1 відсотка уточнених  планових показників  ( Власні надходження бюджетних установ-2244,8)

 

IV.  ВИДАТКИ ТА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

 

Виконання бюджету Космацької ТГ за 2021 рік в розрізі галузей є наступним:

ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Кошти на утримання апарату управління та відділів Космацької сільської ради ТГ по загальному фонду протягом 2021року  освоєні на 99,0  відсотка (уточнений план 7020,754тис. грн., використано 6966,058 грн.). Основну питому вагу у витратах становить оплата праці з нарахуваннями 6346,95тис.грн, предмети та матеріали -250,0тис.грн., оплата послуг 209,760тис.грн., енергоносії- 122,863тис.грн.

 Кредиторська чи дебіторська заборгованість по видатках на утримання органів місцевого самоврядування станом на 01.01.2022 р. не числиться.

Фінансування видатків за рахунок коштів місцевих програм та заходів здійснено у сумі 78,8тис грн. в тому числі придбання пального на суму39,9тис.грн..

Видатки спеціального фонду становили  у сумі 94,45 тис. грн. на придбання комп’ютерної техніки.

Кредиторська чи дебіторська заборгованість по видатках на утримання органів місцевого самоврядування станом на 01.01.2022 р. не числиться.

 

 

ОСВІТА

Фінансування установ освіти протягом  2021 року здійснювалося за рахунок  коштів освітньої субвенції з державного бюджету та власних надходжень бюджету громади, додаткової дотації.

Кошти на утримання установ освіти Космацької сільської ради ТГ за рахунок коштів освітньої субвенції по загальному фонду протягом   2021 року освоєні на 91,3відсотка (уточнений план 43632,1тис. грн., використано 39850,52тис.грн.)

Кошти на утримання загальноосвітніх закладів освіти  Космацької сільської ради ТГ по загальному фонду за рахунок коштів місцевого бюджету та додаткової дотації  протягом   2021 року освоєні на 92,7 відсотка (уточнений план на 7642,04тис. грн., використано 7081,02 тис. грн., або  з недовикористанням на  561,01тис. грн.

На харчування дітей  використано 85,94 тис. грн. при уточненому призначенні  147,52 тис.грн., що складає 58,3відсотка.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв установами освіти у звітному періоді використано 1372,786 тис грн. при уточненому  призначенні 1857,02 тис. грн

По спеціальному фонду на проведення капітальних видатків установами освіти використано 3281,18тис.грн. при уточненому призначенні 3558,21тис.грн.

Кошти на утримання дошкільних навчальних закладів  по загальному фонду протягом   2021 року освоєні на 99,0 відсотка (уточнений план  на вказаний період 4471,31тис. грн., використано 4443,49тис. грн.).

  Фінансування видатків за рахунок коштів місцевих  програм та заходів здійснено у сумі 40,0тис.грн. на закупівлю спортивного інвентарю.

Кошти на утримання позашкільної освіти, зокрема Дитячої школи мистецтв протягом 2021 року освоєні на 95,3відсотка (уточнений план на  період 2077,57 тис. грн., використано 1980,38 тис. грн., або  з недовикористанням на  97,2 тис. грн.

 Кредиторська чи дебіторська заборгованість по видатках на утримання установ освіти станом на 01.01.2022 р. не числиться.

 

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

За 2021 рік на утримання Космацької дільничної лікарні  (оплату енергоносіїв та фінансування заробітної плати згідно програми фінансової підтримки) було перераховано 1945,237 тис. грн. власних надходжень, в т.ч. оплата праці 1785,3тис.грн.

     На утримання первинної ланки медицини КНП «Космацька АЗПСМ»Космацької ТГ по загальному фонду за 2021 рік  освоєні на 97,1 відсотка (уточнений план 124,0 тис. грн., використано 120,409 тис. грн., або  з недовикористанням на  3,6 тис. грн. Фінасування здійснюється на енергоносії та відшкодування частини медикаментів для проведення гемодіалізу, онкопрепарати, психотропні препарати.

       Кредиторська чи дебіторська заборгованість по видатках на утримання органів охорони здоров»я станом на 01.01.2022 р. не числиться.

.

СОЦІАЛЬНИЙ  ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

На фінансування видатків по соціальному захисту населення з бюджету Космацької сільської  ради ТГ було використано 318,290 тис. грн. на оплату праці соціальних працівників.

         На інші виплати населенню (КЕКВ 2730) склали 179,080  тис. грн. при уточненому річному призначенні  214,927 тис. грн., що складає 83,3 відсотка. Слід зазначити, що за рахунок коштів обласного бюджету виплати становили 61,0тис.грн.( додатковi виплати  ветеранам ОУН-УПА-60,0тис.грн.,пільги не медичне обслуговування постраждалим на ЧАЕС -1,0 тис.грн.)

Кредиторська чи дебіторська заборгованість по видатках на соціальний захист та соціальне забезпечення населення станом на 01.01.2022 року  відсутня.

КУЛЬТУРА  І  МИСТЕЦТВО (будинки культури і бібліотеки)

 

Кошти на утримання установ культури Космацької сільської  ради ТГ за  2021 рік освоєні на  96,7 відсотка (уточнений план на період 1598,870 тис. грн., використано  1546,456 тис. грн.). Заборгованість з виплати заробітної плати та нарахувань на оплату праці станом на 01.01.2022 р. відсутня.

На оплату енергоносіїв та комунальних послуг призначено з урахуванням внесених змін  26,0 тис. грн., використано 24,124 тис. грн.

 Кредиторська чи дебіторська заборгованість по теплоенергоносіях станом на 01.01.2022 відсутня.

По інших кодах економічної класифікації кошти використані в межах кошторисних призначень.

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

На фінансування видатків по фізичній культурі, а саме навчально-тренувальну роботу у 2021 році з бюджету Космацької сільської  ради перераховано іншу субвенцію Косівській ТГ у сумі 395,662тис.грн. ДЮСШ.

 

ЖИТЛОВО – КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

 

По житлово-комунальному господарству, на благоустрій сіл і селищ громади 2021 рік при річному уточненому призначенні  798,110 тис. грн. використано 741,152 тис. грн.,  що складає  92,86  відсотка ( вуличне освітлення-105,026тис. грн. оплата праці працівників КП «Карпати-КПБ» - 507,67тис.грн., інші послуги 98,7тис.грн. )

 

 

ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ

 

Кошти на утримання місцевої пожежної команди за 2021 рік освоєні на 96,21 відсотка до    уточненого призначення на період (уточнене призначення   773,5 тис. грн.,  використано 744,161 тис. грн.).

По всіх кодах економічної  класифікації кошти використані в межах уточнених кошторисних призначень.    

 

 

ЕНЕРГОНОСІЇ

Фактичне споживання енергоносіїв  бюджетними установами  громади за  2021 рік  складає 1756,012 тис. грн., при уточненому плані    -  2256,926 тис.грн.

 

ЗАБОРГОВАНІСТЬ

            Дебіторська та кредиторська заборгованість, згідно даних обліку, по загальному та спеціальному фонду відсутня.

 

V. ФІНАНСУВАННЯ

       Протягом року бюджетом Космацької сільської  ради ТГ позики в установах  Державної казначейської служби не отримувались.

      Кошти, що передано із загального фонду до бюджету розвитку становили 5360,28тис.грн.

       Вільний залишок коштів, який склався станом на 01.01.2022 на рахунках бюджетних установ та місцевих бюджетів по загальному фонду складають  4 085 ,13тис.грн. з них :

- Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам - 4055,97 тис.грн.,

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами- 29,155тис.грн.

Вільний залишок коштів, який склався станом на 01.01.2022 на рахунках бюджетних установ та місцевих бюджетів по спеціальному  фонду складають  80,281 тис.грн. з них бюджет розвитку 80,281тис.грн.

Протягом року розміщення тимчасово вільних залишків    на вкладних рахунках банку не здійснювалося.

 

VI.  КРЕДИТУВАННЯ

       Видатки на надання кредитів за рахунок коштів бюджету Космацької сільської ради ТГ протягом 2021 року не здійснювались.

                                       

VII. МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ

   До загального фонду бюджету громади надійшло з державного бюджету та місцевих бюджетів міжбюджетних трансфертів       61167600, грн. при плані 61179600,0грн.. в тому числі у вигляді:

Базова дотація

41020100

14847500,0

14847500,0

Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету

41040200

2602700,0

2602700,0

Освітня субвенція

41033900

43632100,0

43632100,0

Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

41034500

2700000,0

2688000,0

Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам

41050000

930327,0

915295,44

Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

41051200

30600,0

30600,0

Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

41051400

251200,0

251200,0

Субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

41053000

528 907,00

507 700,28

Інші субвенції з місцевого бюджету

41053900

136400,0

133167,76

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров'я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету

41055000

512127,68

512127,68

 

 

 

Інші субвенції:

 

1. Iншi субвенцiї  мiсцевим бюджетам на додатковi виплати  ветеранам ОУН-УПА   2021 р.-60000,0грн.

2, Субв з облб-ту  на викон. регiон. цiльов. програми  "Духовне життя" зг. рiш. облради  вiд  23.04.2021 № 141-6/2021-15000,0грн.

3.Субв. з облб-ту на викон. робiт з благоустрою територiї бiля пам`ятника Т.Шевченку зг.рiш.облр. вiд 09.07.2021 № 179-7/2021-49767,76грн.

4. Придбання спорт інвентарю Косівський районний бюджет-7400,0грн.

 

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій:

 

-Придбання екскаватора-навантажувача (з навісним обладнанням) для Космацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області, за адресою: с.Космач, вул. Т.Г. Шевченка, 4, Косівський район Івано-Франківська область- 2688000,0грн.

 

 До спеціального фонду бюджету громади за 2021  рік надійшло -        

Усього доходів з урахуванням міжбюджетних трансфертів з державного бюджету

 

 

Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам

41050000

393 174,00

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів

41053600

363 174,07

Інші субвенції з місцевого бюджету

41053900

29 999,93

1       Нове будівництво берегозакріплювальних споруд на р. Пістинька по вул. Філарета Колеси (біля господарства Довірак Г. Ю.) в с. Космач Косівського району Івано-Франківської області (в т. ч. виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення оцінки впливу на довкілля)      -        54119,0грн.

нове будівництво протизсувних споруд біля господарства Вардзарук Марії Василівни по вул. Завоєли в селі Космач Космацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області (в т. ч. виготовлення проектно-кошторисної документації)      -99250,0 грн.

Проведення заходів для боротьби з шкідливою дією вод р. Ставницька, присілок Віпчанка(біля господарства Костюк Марії Григорівни) в с. Космач Космацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області          209850,07грн.

 Інші субвенції з обласного бюджету на загальну суму  30000,0грн. в тому числі у вигляді:

 1  Капітальний  ремонту церкви  «Храм Юрія Переможця»(присілок Завоєли) в с.Космач Косівського району.

 

VIII. МЕРЕЖА, ШТАТИ ТА КОНТИНГЕНТ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

що фінансуються з бюджету Космацької сільської ради ТГ у 2021  році

 

Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Космацької сільської ради ТГ

        

          В Космацькій сільській територіальній громаді функціонує 1 сільська рада.

      У вищевказаній  раді за  2021 року утримувалось 29 шт. од

- посадових осіб органів місцевого самоврядування –22 шт.од

- іншого персоналу -   7 шт.од.

 Штатна чисельність працівників апарату, витрати на їх утримання розглянуті на пленарних засіданнях та затверджені рішеннями сесій. Збільшення кількості штатних працівників зумовлено  створенням нових відділів, що дасть можливість покращити соціально-економічний розвиток громади та збільшить надходження на одного жителя громади.

 

Відділ освіти молоді та спорту Космацької сільської ради Косівського району Івано-Франківської області

 

     У  даному відділі зі статусом юридичної особи  за вказаний період  2021 року утримувалось  4шт. од. з них :

- посадових осіб органів місцевого самоврядування –3шт.од.;

- іншого персоналу -   1 шт.од.

 Штатна чисельність працівників апаратів виконкомів усіх рівнів, витрати на їх утримання рад. 

Фінансовий відділ Космацької сільської ради

 

        У  даному відділі зі статусом юридичної особи є   4шт. од. з них :

- посадових осіб органів місцевого самоврядування –4шт.од.;

 Штатна чисельність працівників апаратів виконкомів усіх рівнів, витрати на їх утримання розглянуті на пленарних засіданнях та затверджені рішеннями сесій.   

Місцева пожежна команда

У 2021 році  утримується  2  місцеві пожежні команди  зі штатною чисельністю    6  шт.од, зокрема:

-Місцева пожежна команда в с. Космач – 5 шт.одиниць

- Місцева пожежна добровільна  команда в с. Прокурава – 1 ш. одиниця.

 

Освіта

          У 2021 році в громаді функціонує 8 установ освіти , штатна чисельність 285,1 одиниць, в тому числі:

 - 2 дитячі дошкільні заклади. (ТКВКБМС 1010) штатна чисельність 34,21 одиниць

- 6 загальноосвітніх шкіл, з них:  2 повні середні школи, 4 школи неповні середні(ТКВКБМС 1021,1031)- 250,89

Культура і мистецтво

         В Космацькій сільській територіальній громаді  функціонує 4 бібліотеки, 1 музична школа, 3 будинки культури.

У вказаних закладах протягом року  утримували  30,69   штатних одиниць, а саме :

- в установах бібліотечного типу –  4,25  шт.од.

- в будинках культури  -  9,75 шт.од.

- школах естетичного виховання дітей  -   16,69 шт.од.,

 

 

 

Начальник фінансового відділу                                      Л.Линдюк

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського району Івано-Франківської області

виконавчий комітет

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 23 березня 2022 року

№ 28-3/2022                                                                                    с. Космач

 

Про внесення змін до рішення

«Про бюджет Космацької сільської

 територіальної громади на 2022рік»

 

           Керуючись ст.78, пункту 3 частини першої статті 89 (крім підпункту "г") Бюджетного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в  Україні», рішенням сесії сільської ради від 21.12.2021  №754- XVIII /2021 «Про бюджет Космацької сільської територіальної громади на 2022 рік», рішення обласної ради від 24.12.2021. № 355-11/2021, постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року №252 виконавчий комітет Космацької сільської ради

ВИРІШИЛА:

  1. Зменшити обсяг субвенції за кодом 41053900 «Інша субвенція з обласного бюджету» згідно протоколу постійної комісії обласної ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій від 21.02.2022 №29 і відповідно зменшити призначення по:

 - КПКВКМБ 0113050 «Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» КЕКВ 2730 зменшити на 100,0 грн.

2. Здійснити перерозподіл  видатків по загальному фонду:

- КПКВКМБ 0117442 «Утримання та розвиток інших об`єктів транспортної інфраструктури» КЕКВ 2240 зменшити на  94000,0 грн.

 ‘- КПКВКМБ 0112113«Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами» у сумі 49000,0грн. відповідно до Програми безоплатного забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань на 2022 рік

- КПКВКМБ 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2610 збільшити на 45000,0 грн. згідно програми фінансової підтримки КП «Карпати-КПБ на пальне при залученні комунальної техніки для проведення першочергових робіт для потреб місцевої територіальної оборони. 

3. Здійснити розподіл по КПКВКМБ 3718710 Резервний фонд КЕКВ 9000 зменшити на 5000 грн. та направити на  КПКВКМБ 0118751 «Допомога населенню, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації або стихійного лиха, за рахунок коштів резервного фонду місцевого бюджету» КЕКВ 2730 збільшити на 5000,0грн. для виплати допомоги згідно рішення виконавчого комітету Космацької сільської ради.

4. Відділу фінансів внести відповідні уточнення  у бюджетні призначення з врахуванням пропозицій щодо розподілу їх за економічною ознакою.

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                        Дмитро  МОХНАЧУК

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                              с. Космач

№ 29-3/2022

 

Про затвердження Програми

безоплатного забезпечення

лікарськими засобами за

рецептами лікарів у разі

амбулаторного лікування

окремих груп населення

та за певними категоріями

захворювань на 2022 рік.

 

       З метою створення умов для реалізації конституційного права  найбільш вразливих верств населення та пільгових категорій населення на соціальний захист та здоров’я через забезпечення доступності гарантованих обсягів життєво необхідних лікарських засобів для збереження їх життя і здоров’я, поліпшення демографічної ситуації, підвищення якості та ефективності медико-санітарної допомоги, керуючись Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постановою Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 року №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування» виконавчий комітет Космацької сільської ради

ВИРІШИВ :

  

  1. Затвердити Програму безоплатного забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань на 2022 рік.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, молоді і спорту та гуманітарних питань Космацької сільської ради.

 

 

 

 

Сільський голова                                                          Дмитро МОХНАЧУК

 

                                                                                Додаток
                                                                                до рішення виконавчого комітету

                                                                                Космацької сільської ради
                                                                                від 23.03.2022 №29-3/2022

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА
безоплатного забезпечення лікарськими засобами
за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп
населення та за певними категоріями захворювань
на 2022 рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Космач
 

 

 

 

Паспорт Програми

1.

Ініціатор розроблення Програми

Космацька АЗПСМ

2.

Підстава для розроблення
Програми

Програма розроблена відповідно до
Закону України «Основи
законодавства України про охорону
здоров’я», постанови Кабінету
Міністрів України від 17.08.1998 р.
№ 1303 «Про впорядкування
безоплатного та пільгового відпуску
лікарських засобів за рецептами
лікарів у разі амбулаторного
лікування окремих груп населення
та за певними категоріями
захворювань»

3.

Розробник Програми

Відділ економічного розвитку та інвестицій

4.

Співрозробники Програми

Відділ фінансів

5.

Головний розпорядник коштів

Космацька сільська рада

5.1

Відповідальний виконавець
Програми

Космацька АЗПСМ

6.

Учасники Програми

-

7.

Термін реалізації Програми

 2022 рік

8.

Джерела фінансування

- сільський бюджет
- інші джерела фінансування, не
заборонені законодавством України

9.

Загальний обсяг фінансових
ресурсів, необхідних для
реалізації Програми, всього:
2022 р.

 


49,0 тис. грн.

І. Загальна частина
Програма безоплатного забезпечення лікарськими засобами за
рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та
за певними категоріями захворювань на 2022 рік (далі – Програма)
розроблена з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я
щодо задоволення потреб пільгових категорій населення у медичній
допомозі.
Програма охоплює групи населення та категорії захворювань, у разі
амбулаторного лікування яких лікарські засоби за рецептами лікарів
відпускаються безоплатно згідно з переліками, визначеними постановою
Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 року № 1303 «Про впорядкування
безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів
у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними
категоріями захворювань» (далі – Постанова № 1303). Особливості реалізації
прав пацієнта на отримання лікарських засобів безоплатно у разі їх
амбулаторного лікування врегульовані Постановою № 1303.
Згідно з положеннями реформування медичної галузі, Національна
служба здоров’я України визначає єдині для всіх правила фінансування
системи охорони здоров’я та укладає з комунальними некомерційними
підприємствами договори про медичне обслуговування населення за
програмою медичних гарантій. Оплата за договором відбувається відповідно
до тарифів на медичні послуги з надання первинної медичної допомоги,
якими не передбачено відшкодування вартості лікарських засобів, які
відпускаються безоплатно та на пільгових умовах.
Частиною 1 пункту 3 Постанови № 1303 передбачено, що витрати,
пов’язані з відпуском лікарських засобів безоплатно і на пільгових умовах,
провадяться за рахунок асигнувань, які передбачаються державним та
місцевими бюджетами на охорону здоров’я.
Пунктом 3 частини б статті 32 Закону України «Про місцеве
самоврядування в Україні» до делегованих повноважень органів місцевого
самоврядування належить забезпечення відповідно до законодавства України
пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного
призначення.
Відтак, фінансування безоплатного та пільгового відпуску лікарських
засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп
населення та за певними категоріями захворювань здійснюється за
відповідними бюджетними програмами місцевого бюджету (у разі їх
прийняття), а також за наявними бюджетними програмами державного
бюджету (на сьогоднішній день – це фінансування безоплатного відпуску
лікарських засобів для лікування окремих видів захворювань: цукровий
діабет, серцево-судинні захворювання, бронхіальна астма).
Тому існує необхідність затвердження Програми безоплатного
забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів у разі

амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями
захворювань на 2022 рік.
Програма є здійсненням комплексу заходів, спрямованих на
підвищення рівня соціального захисту пільгових категорій населення,
поліпшення рівня забезпечення їх лікарськими засобами.
ІІ. Визначення мети Програми
Метою Програми є створення умов для реалізації конституційного права
найбільш вразливих верств населення та пільгових категорій населення
селищної ради на соціальний захист та здоров'я через забезпечення
доступності гарантованих обсягів життєво необхідних лікарських засобів для
збереження їх життя і здоров'я, поліпшення демографічної ситуації,
підвищення якості та ефективності медико-санітарної допомоги.
Завданням Програми є:
- поліпшення стану здоров’я хворих, які підлягають постійному
забезпеченню лікарськими засобами у разі амбулаторного лікування,
покращення їх якості життя та суспільної адаптації.
- своєчасність забезпечення лікарськими засобами пільгових категорій
населення у разі їх амбулаторного лікування, забезпечення доступу
визначеної категорії мешканців до ефективних, безпечних і якісних
лікарських засобів.
- зменшення соціальної напруги, пов’язаної з неспроможністю
самостійного забезпечення хворих пільгового контингенту лікарськими
засобами.
ІІІ. Обґрунтування шляхів і засобів реалізації Програми
Виконання Програми забезпечить зниження ризиків загострень,
рецидивів, ускладнень наявних захворювань та появи нових, продовженню
активного життя і зниження рівня інвалідизації дорослого та дитячого
населення, відновлення та підтримання працездатності, профілактику
соціально-небезпечних захворювань, передчасної смертності з керованих
причин смерті серед мешканців сільської ради.
Реалізація Програми дозволить забезпечити окремі групи населення та
осіб, з певними категоріями захворювань ефективними, безпечними та
якісними лікарськими засобами.
ІV. Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансове забезпечення Програми здійснюватиметься за рахунок коштів
сільського бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством
України.
Фінансове забезпечення виконання Програми становить 49,0 тис. грн.
на 2022 рік (Додаток до Програми 1).
V. Напрями діяльності та заходи Програми
Головний напрям діяльності Програми – це здійснення заходів,
спрямованих на забезпечення окремих груп населення за певними

категоріями захворювань безоплатним та пільговим відпуском лікарських
засобів за рецептами лікарів (Додаток до Програми 2).
Перелік груп населення, у разі амбулаторного лікування яких лікарські
засоби за рецептами лікарів відпускаються безоплатно або на пільгових
умовах, наведений у додатку 3 до Програми.
Перелік категорій захворювань, у разі амбулаторного лікування яких
лікарські засоби відпускаються безоплатно, наведений у додатку 4 до
Програми.
VІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Контроль за виконанням заходів Програми покладається на постійну
комісію з питань освіти
з питань освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, молоді і спорту та гуманітарних питань .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                                                                                 

                                                                                                          Додаток 1
                                                                                                               до Програми
Фінансове забезпечення Програми безоплатного забезпечення                             лікарськими засобами
за рецептами лікарів, у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними
категоріями захворювань на 2022 рік

тис. грн.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на
виконання Програми

Усього витрат на
виконання Програми

 

2022 рік

Обсяг коштів, усього, в тому числі:

49,0

сільський бюджет

49,0

інші

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        Додаток 2
                                                                                                             до Програми
Перелік заходів і завдань
безоплатного забезпечення лікарськими засобами
за рецептами лікарів, у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними
категоріями захворювань на 2022 рік


з/п

Назва напряму
діяльності (пріоритетні
завдання)

Перелік заходів
Програми

Строк
виконання
заходу

Джерела
фінансуванн
я

Обсяги
фінансування
(вартість), тис.
грн., у тому числі:

1.

Медикаментозне
забезпечення:

- Забезпече
ння
медикамен
тами
пільгових
категорій
населення

Забезпечення окремих
груп населення за
певними категоріями
захворювань
безоплатним та
пільговим відпуском
лікарських засобів за
рецептами лікарів
(згідно Додатку 3 та
Додатку 4 до Програми)

Протягом
2022
року

Сільський
бюджет

49,0


                                                                                                               

 

                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

                                                                                                                Додаток 3
                                                                                                               до Програми
                                                       П Е Р Е Л І К
                  груп населення у разі амбулаторного лікування яких
                              лікарські засоби за рецептами лікарів
                                         відпускаються безоплатно
1) незалежно від розміру середньомісячного сукупного доходу їх сім’ї:

- діти віком до трьох років;
- учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, постраждалі
учасники Революції Гідності та особи, на яких поширюється дія Закону
України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені
до категорій 1 та 2 відповідно до Закону України «Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- неповнолітні діти померлих громадян, віднесених до категорій 1 та 2,
смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, відповідно до Закону
України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- дівчата-підлітки і жінки з протипоказаннями вагітності, а також жінки,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (засоби контрацепції -
гормональні препарати);
- пенсіонери, які отримують пенсію за віком або у зв’язку з втратою
годувальника (крім осіб, які отримують пенсію на дітей у зв’язку з втратою
годувальника), якщо зазначені особи одержують пенсію в розмірі, що не
перевищує мінімальний розмір пенсії;
- особи з інвалідністю, які отримують пенсію за віком, по інвалідності або
у зв’язку з втратою годувальника (крім осіб, які отримують пенсію на дітей у
зв’язку з втратою годувальника), якщо зазначені особи одержують пенсію в
розмірі, що не перевищує мінімальний розмір пенсії, відповідно до Закону
України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;
- особи з інвалідністю та особи, які отримують державну соціальну
допомогу, призначену замість пенсії, відповідно до Закону України «Про
основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;
- діти з інвалідністю відповідно до Закону України «Про основи
соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;
- ветерани військової служби, ветерани органів внутрішніх справ,
ветерани податкової міліції, ветерани державної пожежної охорони, ветерани
Державної кримінально-виконавчої служби, ветерани служби цивільного
захисту, ветерани Державної служби спеціального зв’язку та захисту
інформації відповідно до Закону України «Про статус ветеранів військової
служби, ветеранів органів внутрішніх справ ветеранів Національної поліції і
деяких інших осіб та їх соціальний захист»;

2) якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на
одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який
дає право на податкову соціальну пільгу:

- діти з багатодітних сімей відповідно до Закону України «Про охорону
дитинства»;
- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи і віднесені
до категорії 3 відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- учасники війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
- жертви нацистських переслідувань відповідно до Закону України «Про
жертви нацистських переслідувань»;
- дружини (чоловіки) померлих жертв нацистських переслідувань,
визнаних за життя особами з інвалідністю від загального захворювання,
трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, відповідно
до Закону України «Про жертви нацистських переслідувань»;
- особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною,
відповідно до Закону України «Про основні засади соціального захисту
ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»;
- неповнолітні діти померлих громадян з числа учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, смерть
яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, відповідно до Закону
України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- особи, які працювали з моменту аварії на Чорнобильській АЕС до 1
липня 1986 р. не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців
протягом 1986-1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо
шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов’язаними з
ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за
урядовими завданнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4
до Програми

                                                                ПЕРЕЛІК
   категорій захворювань у разі амбулаторного лікування яких лікарські
                                 засоби відпускаються безоплатно

Онкологічні захворювання
Гематологічні захворювання
Діабет (цукровий і нецукровий)
Ревматизм
Ревматоїдний артрит
Пухирчатка
Системний гострий вовчак
Системні, хронічні, тяжкі захворювання шкіри
Сифіліс
Лепра
Туберкульоз
Аддісонова хвороба
Гепатоцеребральна дистрофія
Фенілкетонурія
Шизофренія та епілепсія
Психічні захворювання (особам з інвалідністю I та II груп, а також хворим,
які працюють в лікувально-виробничих майстернях психоневрологічних і
психіатричних закладів)
Стан після операції протезування клапанів серця
Гостра переміжна порфірія
Муковісцидоз
Тяжкі форми бруцельозу
Дизентерія
Гіпофізарний нанізм
Стан після пересадки органів і тканин
Бронхіальна астма
Хвороба Бехтерєва
Міостенія
Міопатія
Мозочкова атаксія Марі
Хвороба Паркінсона
Інфаркт міокарду (перші шість місяців)
Дитячий церебральний параліч
СНІД, ВІЧ-інфекція
Післяопераційний гіпотиреоз, у тому числі з приводу раку щитовидної залози
Гіпопаратиреоз
Вроджена дисфункція кори наднирників

 

 

 

 

 

 

Секретар Космацької

сільської ради                                                                                     Ольга ЧОРНИЩУК

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                     с. Космач

30-3/2022

 

Про надання матеріальної

допомоги та її розмір

сім'ям, що опинилися

в складних життєвих обставинах

 

       Відповідно до статей 34, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування» рішення Космацької сільської ради від 11.01.2017 року №43-2/2017, «Про програму соціального захисту та підтримки населення, яке проживає у населених пунктах Космацької сільської ради»та з метою соціального захисту жителів Космацької громади, заслухавши інформацію голови «Комісії з питань надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів сільського бюджету громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах», виконавчий комітет Космацької сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Призначити одноразові грошові допомоги за рахунок коштів сільського бюджету

Петрів Миколі Васильовичу 1965р.н., жителю с.Космач, на поховання 500,00грн.

    (Протокол додається)

2    Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову «Комісії з    питань надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів сільського бюджету громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах» Веригу Любов Михайлівну.

 

 

Сільський голова                                                           Дмитро МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА 

Косівського  району Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                                 с. Космач

№ 31-3/2022

Про проведення на території

населених пунктів Космацької

громади весняно-екологічної

толоки.                                                                 

       Заслухавши  інформацію сільського голови Мохначука Д.В.  щодо проведення   робіт  з  благоустрою  в населених пунктах Космацької громади та для належної підготовки до Великодніх свят,  виконавчий  комітет сільської   ради

ВИРІШИВ:

        1. Провести в населених пунктах громади до 20  квітня  2022 року загально сільські толоки з   благоустрою.

        2. Старостам населених пунктів Космацької громади,  спільно з депутатським  активом, спільно з виконавчим комітетом сільської ради,  керівниками підприємств, установ та організацій,  колективами шкіл,  церковними  комітетами, власниками  торгових точок, підприємцями:

- організувати  та  провести  роботи  по  благоустрою  територій,  якими вони користуються, та за які вони несуть відповідальність,  а також привести   в  належний  стан прилеглі території до їх ділянок, прибережні  та придорожні  смуги  та  постійно  утримувати  їх  у чистоті;

-  постійно   проводити  роз'яснювальну  роботу   серед  населення, колективів, щодо дотримання  правил санітарного стану населених пунктів;

- запровадити  у школах громади  навчально – виховні години із роз’яснення  та  важливості  дотримання правил санітарної чистоти територій.

 - постійно виявляти та організовувати роботи по ліквідації несанкціонованих стихійних сміттєзвалищ на території сіл, вздовж доріг та вулиць, прибережних зон.

       3. Звернутися до священників церков населених пунктів громади  про  заборону встановлення на могилах штучних вінків, кошиків, штучних квітів, про що оголошувати парафіянам після Служби  Божої.

        4.Підприємцям громади  забороняється продаж штучних вінків, кошиків, штучних квітів.

        5.Представникам виконкому сільської ради спільно з депутатом відповідного округу, дільничним інспектором поліції провести обхід населених пунктів громади з метою виявлення та попередження дій щодо утримання належного санітарного стану чистоти на території громади.

        6.Контроль за виконанням даного рішення покласти постійну комісію з питань

 

 

 

Сільський голова                                                            Дмитро МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району   Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                     с. Космач

№ 32-3/2022

Про відповідальну особу

за отримання гуманітарної

допомоги від благодійних фондів

і організацій для потреб внутрішньо

переміщених осіб, які перемістилися

у період воєнного стану в зв'язку з

агресією Росії проти України.

 

       З метою належного та контрольованого розподілу гуманітарної допомоги, наданої благодійними фондами та організаціями для потреб внутрішньо переміщених осіб,  які перемістилися у період воєнного стану в зв'язку з агресією Росії проти України виконавчий комітет Космацької сільської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Призначити відповідальною особою за отримання та розподілом гуманітарної допомоги, наданої благодійними фондами та організаціями для потреб внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану в зв'язку з агресією Росії проти України директора Будинку культури с.Космач Бойчук Парасковію Михайлівну.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань освіти, медицини, соціального захисту населення, культури, молоді і спорту та гуманітарних питань.

 

 

 

Сільський голова                                                              Дмитро МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району   Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                     с. Космач

№ 33-3/2022

Про порядок створення та

організацію роботи консультаційних

пунктів з питань цивільного захисту

     З метою підвищення ефективності просвітницько-профілактичної роботи і пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій при виникненні надзвичайних ситуацій, відповідно до п. 31 ч. 2 ст. 19, ст.ст. 39, 42 Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444, наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.06.2011 № 587 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах», розпорядження голови Івано-Франківської облдержадміністрації від 30.12.2021 № 584 «Про забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту», з метою підвищення ефективності проведення інформаційно-просвітницької роботи і поширення знань серед населення з питань цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях за місцем проживання, керуючись пп. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконавчий комітет Космацької сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення про консультаційні пункти з питань цивільного захисту (додається).

2. Створити консультаційні пункти з питань цивільного захисту для проведення інформаційно-просвітницької роботи з населенням щодо питань захисту і дій в умовах надзвичайних ситуацій, інформування населення про заходи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій, створення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само - та взаємодопомоги.

3. Призначити відповідальну особу, яка відповідає за забезпечення роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту – керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Космацької сільської ради Лавринюка Василя Івановича та консультантів консультаційних центрів с.Космач – в.о. директора КП «Карпати КПБ» Варзарука Михайла Михайловича, інженера з охорони праці Ісайчука Василя Олексійовича, с.Брустури – старосту Александрука Василя Івановича, с.Прокурава – старосту Дудюка Василя Васильовича.

 

 

 

 

Сільський голова                                                              Дмитро МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням виконавчого комітету

Космацької  сільської   ради

від 23.03.2022 №33-3/2022

 

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

про консультаційні пункти з питань цивільного захисту

при Космацькій сільській раді

1. Загальні положення

            1.1. Це Положення визначає єдині вимоги до порядку створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при Новопільській сільській  раді (далі – консультаційні пункти). Консультаційні пункти є осередком просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед населення сільської ради.

            1.2. Діяльність консультаційних пунктів організовується відповідно до вимог Закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013р. №444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», наказу ДСНС України від 06.06.2014 р. №310 (у редакції наказу ДСНС України від 08.08.2014 р. №458) «Про внесення змін до Програми загальної підготовки працівників підприємств, установ, організацій до дій у надзвичайних ситуаціях», наказу ДСНС України від 19.02.2016 р. №83 «Про затвердження організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях», інших нормативно-правових і організаційно-розпорядчих актів, що регламентують підготовку населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

           1.3. У повсякденній діяльності консультаційні пункти керуються даним Положенням.

           1.4. Загальне  керівництво  консультаційними  пунктами   здійснює начальник цивільного захисту – сільський голова.

           1.5. Контроль за діяльністю консультаційних пунктів здійснюється керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, відповідальною особою з питань цивільного захисту Космацької сільської  ради.

           1.6. Консультаційно - методична допомога  з  організації  роботи консультаційного пункту здійснюється працівниками навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності області.

2. Завдання консультаційних пунктів

            2.1. Головними завданнями консультаційних пунктів є:

- участь у підготовці населення, не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування, з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях за тематикою, рекомендованою ДСНС України;

- сприяння розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки;

- підвищення рівня морально-психологічного стану громадян в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій.

            2.2. Відповідно до покладених завдань консультаційні пункти забезпечують  доведення до непрацюючого населення правил та рекомендацій щодо:

- дій в умовах надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів;

- застосування засобів індивідуального та колективного захисту;

- надання невідкладної медичної само- та взаємодопомоги постраждалим;

- поведінки в несприятливих побутових і нестандартних ситуаціях;

- забезпечення особистої та колективної безпечної життєдіяльності в різні пори року;

- надання інформації населенню щодо прав та обов'язків громадян України у сфері цивільного захисту;

- участь в інформаційно-просвітницькій роботі та пропаганді знань серед населення з питань заходів цивільного захисту;

- доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються участі населення у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за  попереджувальним сигналом «Увага всім!», при проведенні евакуаційних заходів тощо);

- створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази.

            2.3. Безпосередня відповідальність за організацію роботи консультаційних пунктів покладається на відповідальну особу з питань цивільного захисту Космацької сільської ради, а на територіях населених пунктів с.Космач в.о. директора КП «Карпати КПБ», інженера з техніки безпеки, с.Брустури та с.Прокурава на старіст. Крім осіб, які безпосередньо відповідають за роботу консультаційних пунктів, до проведення просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань цивільного захисту серед населення, можуть залучатися (за їх згодою) активісти з числа ветеранів цивільного захисту, викладачі нормативних дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист», навчальних закладів, медичний персонал, громадяни, які раніше успішно пройшли повний курс навчання з питань цивільного захисту та мають необхідну підготовку.

            2.4. Особа, яка безпосередньо організовує роботу консультаційного пункту, відповідає за планування заходів, які проводяться на пункті, зміст та своєчасне оновлення наочної інформації, організацію роботи консультантів з числа активістів цивільного захисту, стан навчально-матеріальної бази зобов’язана:

- розробляти та вести плануючі, облікові та звітні документи;

- організовувати проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за порядком та в обсязі установленому наказом органу місцевої виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, керівника організації;

- проводити інструктаж консультантів;

- забезпечувати необхідною літературою та приладами мешканців, які побажали самостійно вивчати питання щодо їх захисту та правильних дій в умовах надзвичайних ситуацій;

- вести облік проведених заходів з навчання непрацюючого населення на закріпленій за пунктом території;

- складати звіти про виконання плану роботи пункту і представляти їх сільському голові;

- складати заявки на придбання навчального і наочного приладдя, технічних засобів навчання, літератури, вести їх облік, зберігання та своєчасне списання;

- стежити за станом та порядком у приміщеннях, які використовуються для забезпечення консультаційної роботи;

- брати участь у заходах просвітницько-інформаційної роботи з пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій;

3. Матеріально-технічне забезпечення діяльності

консультаційних пунктів

            3.1.  Навчальну матеріально-технічну базу консультаційного пункту складають:

- інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту, що забезпечує доступне доведення до мешканців сіл необхідної інформації з питань цивільного захисту;

- приміщення, призначене для проведення роз'яснювальної консультаційної роботи щодо дій в разі виникнення аварій, катастроф, стихійних лих та надання практичної допомоги населенню у самостійній підготовці за спеціальними програми підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях, які рекомендовані ДСНС та відпрацьовані з врахуванням місцевих умов, особливостей регіону і оснащене для цього наочними засобами навчання, спеціальною літературою, навчальними посібниками та іншим майном, необхідним для навчання.

            3.2. Організовується окреме приміщення для консультацій. Біля дверей консультаційного пункту розміщується табличка з надписом «Консультаційний пункт з питань цивільного захисту». На видному місці розміщуються розпорядок дня, графік проведення консультацій, прізвища та телефони консультантів. Засоби обладнання та оснащення консультаційного пункту повинні відповідати сучасним вимогам теорії та практики захисту населення і територій при надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру. Інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту є обов'язковим елементом консультаційного пункту та являє собою окремий стенд з тематично оформленими планшетами. Інформаційно-довідкові куточки розміщуються у легкодоступних для огляду місцях з масовим перебуванням людей. Тематичний зміст планшетів інформаційно-довідкового куточка викладається зрозуміло, наочно, що забезпечує його легке застосування та включає:

- пам'ятку щодо порядку зв'язку з екстреними службами, які діють за скороченими телефонними номерами (101, 102, 103, 104 тощо) та комунальними аварійними службами допомоги населенню;

- карти-схеми з інформацією про ймовірні загрози техногенного характеру (аварій, катастроф на потенційно-небезпечних підприємствах), наслідки яких можуть негативно впливати на життєдіяльність населення;

- сигнали цивільного захисту (порядок оповіщення населення) в разі виникнення аварії, катастрофи або стихійного лиха, дії населення з отриманням таких сигналів або інформації про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій;

- рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів ймовірних загроз техногенного характеру та правил поведінки під час виникнення аварій та катастроф;

- інформацію про імовірні загрози природного характеру (стихійні лиха) відповідно до пори року, наслідки яких можуть негативно впливати на життєдіяльність населення та рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів ймовірних сезонних загроз природного характеру і правил поведінки під час стихійного лиха;

- порядок проведення евакуації населення із схемою розміщення та адресами збірних евакуаційних пунктів, рекомендації щодо готовності населення до проведення евакуаційних заходів;

- розклад роботи консультаційного пункту та порядок отримання консультаційної допомоги з питань цивільного захисту.

Зміст інформаційно-довідкового куточка поповнюється додатковими розділами:

- рекомендаціями щодо захисту сільськогосподарських тварин, рослин і продуктів сільськогосподарського виробництва, продуктів харчування, фуражу і води (з урахуванням місцевої специфіки);

- схемою організації створених при сільській раді позаштатних формувань цивільного захисту, їх завдання при проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт. Під схемою розміщуються поіменні списки особового складу формувань із визначенням посад складу цивільного захисту і перелік закріпленого обладнання, інструменту та майна;

- порядком дій позаштатних формувань цивільного захисту при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території сільської ради. Для тематичного оформлення приміщення консультаційного пункту використовуються: навчально-наочні посібники (плакати, стенди); спеціальна навчальна література; технічні засоби навчання; навчальне майно.

 

 

 

 

4. Організація роботи консультаційних пунктів

            4.1. Робота консультаційних пунктів організовується за річним планом роботи пункту згідно із затвердженими організаційно-розпорядчими документами з підготовки населення з питань цивільного захисту.

            4.2. У річному плані визначаються основні заходи консультаційної та просвітницько-інформаційної роботи з пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед населення, а також заходи щодо удосконалення навчально-матеріальної бази пункту. План роботи консультаційного пункту розробляється та підписується особою, яка безпосередньо відповідає за його роботу, погоджується відділом з питань надзвичайних ситуацій  району і затверджується сільським головою.

            Консультаційна робота з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності працівниками пункту здійснюється згідно з графіком їх роботи на місяць.

            4.3. Навчання населення, не зайнятого у сфері виробництва та обслуговування, здійснюється шляхом:

- проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах можливих надзвичайних ситуацій за рекомендаціями щорічних організаційно-методичних вказівок начальника цивільного захисту регіону;

- проведення інформаційних та агітаційних заходів (бесід, лекцій, вечорів питань і відповідей, показів  відеофільмів тощо);

- розповсюдження та читання пам'яток, листівок, посібників тощо з тематики захисту населення;

- забезпечення умов для самостійного вивчення населенням правил поведінки та дій в умовах надзвичайних ситуацій за рекомендованою працівниками пункту літературою та за їх консультаційною допомогою;

- участі у тренуваннях з цивільного захисту та захисту при надзвичайних ситуаціях.

             4.4. Консультаційні пункти можуть  використовуватися для доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються їх участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом «Увага всім!», при проведенні евакуаційних заходів, укритті у захисних спорудах, видачі засобів індивідуального захисту тощо).

             4.5. Основними організаційно-розпорядчими документами, які повинні бути на консультаційному пункті, є:

- рішення виконавчого комітету  про створення пункту та організацію його роботи;

- положення про консультаційні пункти;

- план роботи пунктів на рік;

- графік надання консультацій з питань цивільного захисту працівниками консультаційних пунктів;

- журнал обліку консультацій.

            4.7. На навчально-матеріальній базі консультаційного пункту можуть організовуватись заняття з функціонального навчання за виїзною формою їх проведення.

 

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                                   Василь ЛАВРИНЮК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                      

 

УКРАЇНА

КОСМАЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Косівського  району Івано-Франківської  області

виконавчий  комітет

 

 РІШЕННЯ

 

від 23 березня 2022 року                                                                              с. Космач

№ 34-3/2022

 

     Різне. Розгляд заяв громадян

 

     Розглянувши заяву жительки с.Брустури Петрів Марії Миколаївни 15.02.1971р.н. про те, щоб надати одноразову грошову допомогу на ліквідацію наслідків пожежі, що мала місце в її господарстві  08.01.2022 року,  на пропозицію комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконкому  Космацької  сільської ради (протокол комісії №5 від 22.03.2022 року), керуючись ст. 34, ч.1 ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування» виконавчий комітет Космацької сільської ради

 

ВИРІШИВ :

         Надати одноразову грошову допомогу в сумі  5 000 грн. (п’ять тисяч ) гривень з бюджету Космацької сільської ради жительці с.Брустури Петрів Марії Миколаївні 15.02.1971р.н. на ліквідацію наслідків пожежі, що мала місце 08.01.2022 року.

 

 

 

Сільський голова                                                          Дмитро МОХНАЧУК

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь