Космацька громада
Івано-Франківська область, Косівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Тестові завдання для перевірки знання нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти

Дата: 24.05.2021 13:31
Кількість переглядів: 771

Додаток 3 
до наказу відділу освіти 
Космацької сільської ради 
від 19.05.2021 № 22

Тестові завдання
для перевірки знання нормативно-правових актів
у сфері загальної середньої освіти

Типове положення про атестацію педагогічних працівників
1.    Яка атестаційна комісія має право присвоювати кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії? Пункти 2.12, 2.13, 2.14
а) атестаційна комісія І рівня            
б) атестаційна комісія ІІ рівня
в) атестаційна комісія ІІІ рівня            
г) будь-яка атестаційна комісія

2.    В які строки утворюється атестаційна комісія? Пункт 2.1
а) до 1 вересня    б) до 20 вересня        
в) до 30 грудня    г) до 15 березня
        
3.    Якою є мінімальна кількість членів атестаційної комісії? Пункт 2.6
а) 3 особи        б) 4 особи        
в) 5 осіб        г) 7 осіб
        
4.    При якій кількості педагогічних працівників атестаційна комісія в закладі освіти не створюється? Пункт 2.10
а) менш як 10 осіб     б) менш як 15 осіб            
в) менш як 20 осіб     г) менш як 25 осіб
            
5.    Що не відноситься до повноважень атестаційної комісії І рівня? Пункт 2.12
а) атестувати педагогічних працівників на відповідність займаній посаді
б) присвоювати кваліфікаційні категорії «спеціаліст», «спеціаліст другої категорії», «спеціаліст першої категорії»    
в) порушувати клопотання перед атестаційною комісією II рівня про присвоєння кваліфікаційної категорії "спеціаліст вищої категорії"        
г) присвоювати педагогічні звання

6.    За   якої умови  атестація  може  бути проведена  за  відсутності  працівника?  Пункт 3.10
а) якщо він не претендує на підвищення кваліфікаційної категорії чи присвоєння педагогічного звання
б) якщо він атестується на встановлення відповідності раніше присвоєній кваліфікаційній категорії та/або раніше присвоєному педагогічному званню    
в) якщо він не з’явився на засідання атестаційної комісії з об’єктивних причин (службове 
відрядження, територіальна віддаленість, тривала хвороба та інші причини, що перешкоджають присутності на засіданні) і дав на це письмову згоду        
г) якщо він претендує тільки на встановлення тарифного розряду

7.    Яке рішення атестаційної комісії І рівня є невірним?  Пункт 3.13
а) відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»
б) відповідає займаній посаді, порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня  про присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
в) відповідає займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня  про присвоєння педагогічного звання «старший учитель»
г) не відповідає займаній посаді

8.    Що не враховується при встановленні атестаційною комісією відповідності педагогічного працівника займаній посаді?  Пункт 3.16
а) наявність відповідної освіти, що відповідає вимогам, визначеним нормативно-правовими актами у галузі освіти             
б) відсутність дисциплінарних стягнень 
в) виконання посадових обов’язків у повному обсязі
г) проходження підвищення кваліфікації

9.    На скільки може бути відстрочена чергова атестація педагогічних працівників, які поєднують роботу з навчанням у закладах вищої освіти за напрямами (спеціальностями) педагогічного профілю?  Пункт 3.21
а) до закінчення навчання
б) на один рік    
в) не більше як на два роки    
г) відстрочення не допускається

10.    Ким можуть бути змінені кваліфікаційна категорія та педагогічне звання, присвоєні педагогічному працівнику за результатами атестації?  Пункт 3.30
а) наказом керівника закладу освіти
б) рішенням педагогічної ради
в) рішенням атестаційної комісії    
г) постановою територіального підрозділу Державної служби якості освіти

11.    Що встановлюється випускникам закладів вищої освіти з дипломами магістра (спеціаліста) при прийомі на роботу? Пункт 4.3
а) 9-й тарифний розряд             б) 10-й тарифний розряд    
в) випробувальний термін            г) кваліфікаційна категорія «спеціаліст»

12.    Яким категоріям педагогічних працівників за результатами атестації незалежно від рівня  здобутої ними освіти встановлюються тарифні розряди? Пункт 4.11
а) керівник гуртка, асистент вчителя    в) практичний психолог, соціальний педагог
б) вихователь ГПД                  г) вчитель-логопед

13.    При якій умові педагогічним працівникам з рівнем вищої освіти бакалавр і молодший спеціаліст може бути присвоєне педагогічне звання «старший учитель»? Пункт 5.4
а) якщо стаж їх педагогічної діяльності становить не менш як 8 років та якщо вони мають 
найвищий тарифний розряд    
б) якщо вони мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами
в) за наявності стажу роботи на педагогічній посаді не менше двох років        
г) за рішенням атестаційної комісії ІІІ рівня

14.    Що не відноситься до вимог щодо присвоєння педагогічного звання «учитель-методист»? Пункт 5.2
а) наявність кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»
б) наявність публікацій в педагогічних виданнях, сертифікатів опублікованих матеріалів в інтернет-виданнях
в) наявність власної методичної розробки, яка пройшла апробацію та схвалена 
науково-методичною установою
г) здійснення науково-методичної і науково-дослідної діяльності 

15.    У який строк педагогічні працівники мають право подати апеляцію на рішення атестаційної комісії? Пункт 6.4
а) у десятиденний строк з дня проведення атестації
б) у десятиденний строк з дня вручення атестаційного листа
в) у десятиденний строк з дня ознайомлення із наказом про результати атестації
г) у місячний термін з дня проведення атестації

Положення про сертифікацію педагогічних працівників
16.    За якої умови здійснюється сертифікація педагогічного працівника? Пункт 5
а) за умови його добровільної реєстрації
б) за поданням керівника закладу освіти
в) за рішенням атестаційної комісії закладу освіти    
г) за пропозицією регіонального центру оцінювання якості освіти

17.    Що не відноситься до етапів сертифікації? Пункт 6
а) незалежне тестування учасників сертифікації
б) самооцінювання учасниками сертифікації власної педагогічної майстерності
в) аналіз результатів щорічного підвищення кваліфікації учасників сертифікації    
г) вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації

18.    Ким організовується незалежне тестування учасників сертифікації? Пункт 17
а) органами управління освітою обласних державних адміністрацій
б) Українським центром оцінювання якості освіти та регіональними центрами
в) Державною службою якості освіти та її територіальними центрами    
г) інститутами післядипломної педагогічної освіти

19.    З якої умови учасники сертифікації вважаються такими, що не склали незалежне тестування та не допускаються до участі в наступному етапі сертифікації? Пункт 25
а) набрали менше ніж 60 відсотків максимальної кількості тестових балів
б) набрали менше ніж 50 відсотків максимальної кількості тестових балів
в) набрали менше ніж 30 відсотків максимальної кількості тестових балів    
г) набрали менше ніж 20 відсотків максимальної кількості тестових балів

20.    Куди передається Українським центром оцінювання якості освіти інформація про видані учасникам сертифікації сертифікати? Пункт 39
а) органам управління освітою територіальних громад        
б) до інформаційно-телекомунікаційної системи ДІСО         
в) на електронну пошту закладу освіти у якому працює учасник сертифікації 
г) до Єдиної державної електронної бази з питань освіти

21.    Як зараховується успішне проходження сертифікації? Пункт 40
а) як підстава для представлення учасника сертифікації до нагородження відомчою відзнакою Міністерства освіти і науки України
б) як проходження чергової (позачергової) атестації педагогічним працівником з присвоєнням йому наступної категорії педагогічного працівника або підтвердженням наявної вищої категорії
в) як підстава для оголошення подяки учаснику сертифікації
г) як підстава для зарахування учасника сертифікації до кадрового резерву керівників закладів освіти

Порядок проведення державної підсумкової атестації
22.    Яке із тверджень про державну підсумкову атестацію є невірним? Розділ ІІ пункт 2
а) атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики є обов’язковою для здобувачів базової та повної загальної середньої освіти 
б) перелік навчальних предметів, з яких проводиться атестація, а також форма проведення атестації з них щороку встановлюються Міністерством освіти і науки України
в) атестація з математики є обов’язковою для здобувачів початкової та базової середньої освіти    
г) атестація з української мови є обов’язковою для здобувачів всіх рівнів загальної середньої освіти

23.    Хто затверджує строки атестації та завдання для проведення атестації в закладі освіти? Розділ ІІ пункт 4
а) орган управління освітою територіальної громади
б) територіальний підрозділ Державної служби якості освіти
в) керівник закладу освіти    
г) засновник закладу освіти

24.    За якої формою здобуття освіти атестація проводиться тільки у формі зовнішнього незалежного оцінювання? Розділ ІІ пункти 8, 9
а) екстернатною         в) сімейною (домашньою)
б) вечірньою             г) заочною

25.    Хто може бути присутній під час проведення атестації в закладі освіти? Розділ ІІ пункт 22
а) члени піклувальної ради закладу освіти
б) батьки учнів, які проходять атестацію, за умови надання згоди на їх присутність педагогічною радою закладу освіти
в) представники територіального підрозділу Державної служби якості освіти    
г) представник засновника закладу освіти або уповноваженого ним органу управління у сфері освіти

26.    Хто не входить до складу атестаційної комісії для атестації здобувачів базової середньої чи повної загальної середньої освіти? Розділ ІІІ пункт 2
а) керівник закладу освіти або його заступник
б) представник органу управління освітою територіальної громади
в) учитель, який викладає навчальний предмет у цьому класі    
г) учитель навчальних предметів відповідної освітньої галузі або предметної (циклової) комісії (у разі створення)

27.    Яка категорія осіб не може бути звільнена від державної підсумкової атестації в закладі освіти? Розділ ІV пункт 1
а) здобувачі освіти, які за станом здоров’я не можуть її складати            
б) переможці IІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
в) особи з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями розвитку    
г) здобувачі освіти, які проживають у зоні стихійного лиха або іншого надзвичайного стану

28.    Ким створюються апеляційні комісії для розгляду апеляційних скарг щодо атестації в закладах загальної середньої освіти з кожного навчального предмета? Розділ V пункт 2
а) засновником закладу     освіти        в) педагогічною радою закладу освіти
б) керівником закладу освіти        г) місцевим органом управління освітою

Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти
29.    Які документи при поданні заяви про зарахування дитини до закладу освіти не додаються? Розділ І пункт 4
а) копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти
б) оригінал або копія відповідного документа про освіту (за наявності)
в) довідка про склад сім’ї    
г) оригінал або копія медичної довідки

30.    До якого числа подаються заяви про зарахування дитини до першого класу? Розділ ІІ підрозділ І пункт 1
а) до 31 травня         в) до 15 серпня
б) до 30 червня         г) до 01 вересня

31.    Яка категорія дітей не зараховується першочергово до закладу освіти? Розділ ІІ підрозділ І пункт 3
а) діти, місце проживання яких на території обслуговування закладу освіти підтверджене
б) діти з багатодітних і малозабезпечених сімей     
в) діти, які є рідними (усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які здобувають освіту у цьому закладі    
г) діти працівників цього закладу освіти

32.    Яким чином відбувається зарахування дітей до 1 класу, які не мають права на першочергове зарахування, якщо кількість поданих заяв перевищує загальну кількість місць у такому класі (класах)? Розділ ІІ підрозділ І пункт 3
а) за результатами жеребкування
б) за результатами співбесіди
в) відповідно до електронної черги     
г) після перерахування благодійного внеску

33.    Як здійснюється зарахування учнів до 10 класу після видання наказу про переведення до нього учнів 9 класу цього самого закладу освіти, якщо кількість поданих заяв про зарахування станом на 15 червня перевищує загальну кількість місць у класі ? Розділ ІІ підрозділ 4 пункт 1
а) за результатами жеребкування
б) за результатами співбесіди
в) за результатами конкурсу     
г) після перерахування благодійного внеску

Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти
34.    Яка форма здобуття загальної середньої освіти не належить до інституційної? Розділ І пункт 2
а) заочна            б) екстернатна
в) дистанційна           г) мережа

35.    Для яких осіб може бути організовано здобуття освіти за вечірньою та заочною формами? Розділ ІІ пункт 1, розділ ІІІ пункт 1
а) для осіб віком від 14 років, які завершили здобуття початкової освіти
б) для осіб віком від 10 років, які завершили здобуття початкової освіти
в) для осіб віком від 14 років, які завершили здобуття базової середньої освіти    
г) для будь-яких осіб, без обмежень за віком та без вимог щодо рівня освіти 
    
36.    Яка мінімальна кількість здобувачів освіти необхідна для відкриття класу з заочною формою? Розділ ІІІ пункт 2
а) не менше 5 осіб         в) не менше 9 осіб
б) не менше 7 осіб         г) не менше 12 осіб

37.    Як встановлюється навчальний час у разі організації здобуття освіти за дистанційною формою на рівнях базової середньої та профільної загальної середньої освіти? Розділ ІV пункт 3
а) відповідно до навчального плану для заочної форми здобуття освіти за типовою освітньою програмою
б) не більше 50 відсотків сумарної кількості навчальних годин інваріантної та варіативної складових навчального плану за типовою освітньою програмою
в) відповідно до навчального плану для денної форми здобуття освіти за типовою освітньою програмою
г) відповідно до навчального плану для денної форми здобуття освіти за типовою освітньою програмою без врахування годин варіативної складової навчального плану

38.    Яке висловлювання про мережеву форму здобуття освіти є хибним? Розділ V пункти 1, 3, 4, 6
а) для організації здобуття освіти за мережевою формою заклад освіти залучає інших суб’єктів освітньої діяльності
б) здобуття освіти за мережевою формою не може організовуватися для окремих здобувачів освіти
в) застосування мережевої форми здобуття освіти може поєднуватися із очною (денною та вечірньою), заочною та дистанційною формами
г) для забезпечення організації здобуття освіти за мережевою формою укладається договір між закладом освіти, до якого зараховані здобувачі освіти (базовим закладом), та іншим суб’єктом (іншими суб’єктами) освітньої діяльності (партнером (партнерами))

Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти
39.    Яка форма здобуття освіти не відноситься до індивідуальної? Розділ І пункт 2
а) екстернатна         в) педагогічний патронаж
б) заочна             г) сімейна (домашня)

40.    На якому рівні може здійснюватися організація здобуття освіти за індивідуальною формою? Розділ І пункт 3
а) на рівні початкової та базової середньої освіти
б) на рівні базової та профільної середньої освіти
в) на рівні профільної середньої освіти
г) на будь-якому рівні повної загальної середньої освіти

41.    Яке твердження про індивідуальний навчальний план здобувачів освіти для яких організовано індивідуальну форму здобуття освіти є невірним? Розділ І пункт 8
а) індивідуальний навчальний план затверджує керівник закладу освіти
б) індивідуальний навчальний план розробляється на основі освітньої програми закладу освіти
в) батьки не можуть брати участь у розробленні індивідуального навчального плану та погоджувати його
г) виконання індивідуального навчального плану та результати оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти фіксуються в окремому журналі

42.    Для якої категорії осіб екстернат не організовується? Розділ ІІ пункт 1
а) для осіб, які утримуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства
б) для громадян України, які здобували або здобувають загальну середню освіту за кордоном
в) для іноземців, які постійно проживають за межами України
г) для іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають чи тимчасово перебувають в Україні

43.    Особи якого віку можуть бути зараховані на екстернат? Розділ ІІ пункт 2
а) незалежно від віку     в) віком від 14 до 18 років
б) віком до 18 років     г) віком до 24 років

44.    Для яких осіб можливе здобуття освіти за сімейною (домашньою) формою? Розділ ІІІ пункт 1
а) незалежно від віку     в) віком від 14 до 18 років
б) віком до 18 років     г) віком до 24 років

45.    Кого інформує заклад освіти про здобувачів освіти, зарахованих (переведених) на сімейну (домашню) форму для запобігання порушенням прав дітей та забезпечення виконання обов’язків батьків? Розділ ІІІ пункт 4
а) районний відділ поліції         
б) засновника закладу освіти     
в) місцевий орган управління освітою     
г) службу у справах дітей

46.    Скільки разів проходять оцінювання навчальних досягнень здобувачі освіти за сімейною (домашньою) формою (крім тих, які навчаються за Державним стандартом початкової освіти)? Розділ ІІІ пункт 6
а) щомісячно             в) не рідше ніж 4 рази на рік
б) один раз на рік         г) не рідше ніж 2 рази на рік

47.    Для кого може бути організовано педагогічний патронаж? Розділ ІV пункт 1
а) для осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту та проживають у селах і селищах (якщо кількість здобувачів освіти у класі закладу освіти становить менше ніж 5 осіб)    
б) для осіб, які здобувають початкову, базову і профільну середню освіту та проживають у селах і селищах (якщо кількість здобувачів освіти у класі закладу освіти становить менше ніж 5 осіб)    
в) для осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту та проживають у містах (якщо кількість здобувачів освіти у класі закладу освіти становить менше ніж 5 осіб)    
г) для осіб, які здобувають профільну середню освіту та проживають у містах (якщо кількість здобувачів освіти у класі закладу освіти становить менше ніж 5 осіб);

48.    Для яких осіб організовується педагогічний патронаж? Розділ ІV пункт 2
а) незалежно від віку     в) віком від 14 до 18 років
б) віком до 18 років     г) віком до 24 років

49.    Яка кількість годин передбачена на одного здобувача освіти у 5-9 класах для осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту та проживають у селах і селищах (якщо кількість здобувачів освіти у класі закладу освіти становить менше ніж 5 осіб)? Розділ V пункт 3
а) 5 годин на тиждень на кожного здобувача освіти
б) 8 годин на тиждень на кожного здобувача освіти
в) 10 годин на тиждень на кожного здобувача освіти
г) 12 годин на тиждень на кожного здобувача освіти

Порядок
підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників
50.    Які форми підвищення кваліфікації є інституційними? п.6
а) дуальна
б) на виробництві
в) очна, заочна, дистанційна
г) на робочому місці

51.    Які є основні види підвищення кваліфікації? п.6
а) навчання за програмою підвищення кваліфікації, стажування
б) залучення в якості експерта до інституційного аудиту закладу освіти
в) сертифікація 
г) публікації в науково-педагогічних виданнях

52.    Які вимоги недостатні для призначення педагогічного працівника керівником стажування? п.11
а) основне місце роботи у суб’єкта підвищення кваліфікації             
б) науковий ступінь та/або вчене, почесне чи педагогічне звання (крім звання «старший вчитель»)
в) успішне проходження сертифікації в установленому законодавством порядку    
г) кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель»

53.    Як оцінюється один день стажування? п.11
а) 4 год.         б) 5 год.        в) 6 год.         г) 8 год.
            
54.    Яким має бути загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти? п.16
а) не менше ніж 150 годин на п’ять років     в) не менше ніж 100 годин на п’ять років
б) не менше ніж 120 годин на п’ять років     г) від 120 до 150 годин на п’ять років

55.    Ким затверджується план підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти на відповідний рік? п.18
а) засновником закладу освіти
б) місцевим органом управління освітою
в) керівником закладу освіти
г) педагогічною радою закладу освіти

56.    У який строк педагогічний працівник повинен поінформувати керівника закладу освіти або уповноважену ним особу про стан проходження ним підвищення кваліфікації у поточному році? п.20
а) до 1 вересня             в) не пізніше 31 травня
б) не пізніше 25 грудня        г) не пізніше трьох днів після отримання сертифікату

57.    Де зберігаються копії отриманих документів про підвищення кваліфікації? п.20
а) у службі управління персоналом місцевого органу управління освітою 
б) у керівника предметної (циклової) комісії     
в) в особовій справі працівника
г) в архівній установі органу місцевого самоврядування

58.    Які результати підвищення кваліфікації не потребують окремого визнання чи підтвердження? п.24
а) участь у програмах академічної мобільності            
б) здобуття наукового ступеня, вищої освіти    
в) результати підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти (самоосвіти)
г) результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою

Державний стандарт початкової освіти
59.    Які цикли має початкова освіта? п.5 
а) 1-3 і 4 класи         б) 1 і 2-4 класи    
в) 1-2 і 3-4 класи     г) 1, 2-3 і 4 класи

60.    Яка компетентність передбачає формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження? п.7 
а) математична компетентність 
б) компетентність в галузі природничих наук
в) екологічна компетентність
г) інформаційно-комунікаційна компетентність

61.    Яка компетентність передбачає ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці, готовність до втілення в життя ініційованих ідей, прийняття власних рішень? п.7 
а) навчання протягом життя        
б) громадянські та соціальні компетентності            
в) культурна компетентність    
г) підприємливість та фінансова грамотність

62.    До якої ключової компетентності відносяться такі вміння, як читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, творчість, ініціативність, здатність логічно обґрунтовувати позицію, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, співпрацювати з іншими особами? п.9 
а) вільне володіння державною мовою             
в) екологічна компетентність
б) культурна компетентність             
г) є спільними для всіх ключових компетентностей

63.    Що не відображається в базовому навчальному плані початкової освіти ? п.21 
а) загальний обсяг навчального навантаження здобувачів освіти            
б) критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти     
в) погодинне співвідношення між освітніми галузями за роками навчання
г) гранично допустиме тижневе навантаження здобувачів освіти

64.    Якого із варіантів базового навчального плану початкової освіти немає? п.22 
а) для класів (груп) з українською мовою навчання
б) для класів (груп) з навчанням мовою відповідного корінного народу, національних меншин
в) для класів (груп) з українською мовою навчання представників корінних народів, національних меншин
г) для класів (груп) з поглибленим вивченням окремих предметів

65.    Яке твердження про інваріантний і варіативний складники базового навчального плану початкової освіти є хибним? п.25 
а) інваріантний складник є обов’язковим для всіх закладів загальної середньої освіти крім приватних
б) виключення з інваріантного складника будь-якої з освітніх галузей є неприпустимим, оскільки порушує цілісність початкової освіти і наступність з базовою загальною середньою освітою
в) варіативний складник базового навчального плану розподіляється закладом загальної середньої освіти самостійно
г) кожна освітня галузь базового навчального плану передбачає обов’язкову корекційно-розвиткову роботу

Державний стандарт базової середньої освіти
66.    Як називається цикл базової середньої освіти у 5-6 класах? п.5 
а) початковий базовий         в) базового предметного навчання
б) адаптаційний             г) перехідний

67.    Яка ключова компетентність передбачає впевнене, критичне і відповідальне використання цифрових технологій для власного розвитку і спілкування; здатність безпечно застосовувати інформаційно-комунікаційні засоби в навчанні та інших життєвих ситуаціях, дотримуючись принципів академічної доброчесності? п.7 
а) математична компетентність
б) компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій
в) інноваційність
г) інформаційно-комунікаційна компетентність

68.    Які вміння не є наскрізними в усіх ключових компетентностях? п.9
а) висловлювати власну думку в усній і письмовій формі, тобто словесно передавати власні думки, почуття, переконання, зважаючи на мету та учасників комунікації, обираючи для цього відповідні мовленнєві стратегії
б) логічно обґрунтовувати позицію на рівні, що передбачає здатність висловлювати послідовні, несуперечливі, обґрунтовані міркування у вигляді суджень і висновків, що є виявом власного ставлення до подій, явищ і процесів
в) брати участь у громадському та суспільному житті, зокрема закладу освіти і класу, спираючись на розуміння загальнолюдських і суспільних цінностей, соціальних, правових, економічних і політичних принципів, ідей сталого розвитку суспільства
г) виявляти ініціативу, що передбачає активний пошук і пропонування рішень для розв’язання проблем, активну участь у різних видах діяльності, їх ініціювання, прагнення до лідерства, уміння брати на себе відповідальність

69.    Якого компоненту немає серед вимог до обов’язкових результатів навчання учнів? п.12 
а) загальні результати навчання учнів             
в) шкала оцінювання 
б) конкретні результати навчання учнів             
г) орієнтири для оцінювання


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь